«...Иисус Наставник, помилуй нас!»

Помилую, егоже аще милую и ущедрю, его же аще щедрю (Исх.33,19).

Живу, Аз не хощу смерти грешника, но еже обратитися нечестивому от пути своего и живу быти ему (Иез.33,11).

Первое познание о Боге, после бытия Его, есть то, что Он непостижим. «Или след Господень обрящеши, или в последняя достигл еси, яже сотвори Вседержитель!…»

Се крепкий, великий и не увемы (Иов.36,26).

И ныне не уразумел ли еси, ни ли слышал еси: Бог вечный, Бог устроивый концы земли, не взалчет, ниже утрудится (Ис.40,28).

Видите, видите яко Аз есмь и несть Бога разве Мене (Втор.32,39).

Аз Господь Бог, сие Мое есть имя, славы Моея иному не дам, ниже добродетелей Моих истуканным (Ис.42,8).

Аз первый и Аз по сих, кроме Мене несть Бога, свидетели вы есте, аще есть Бог разве Мене (Ис.44,6;8).

Помяните первые от века, яко Аз есмь Бог и несть еще разве Мене (Ис.46,9).

Кто Бог, разве Господа, или кто Бог, разве Бога нашего (Пс.17,32).

Велий Господь и хвален зело, страшен есть над всеми боги: яко вси бози язык бесове: Господь же небеса сотвори (Пс.95,45).

Живу Аз во веки (Втор.32,40).

Се крепкий, великий и не увемы число лет Его безконечное (Иов.36,26).

Кто подобен Тебе в бозех, Господи, кто подобен Тебе; прославлен во святых, дивен в славе творяй чудеса (Исх.15,11).

Сам поднебесную всю назирает, ведый яже на земли вся, яже сотвори .

И несть тварь не явлена пред Ним, вся яже нага и объявлена пред очами Его (Евр.4,13).

Наг ад пред Ним и несть покрывала пагубе (Иов.26,6).